Cover awArts 2022 opublikował 31 marca wyniki konkursu na najlepsze polskie oprawy graficzne płyt. Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się grafika zdobiąca ubiegłoroczny album EABS 2061. Na podium znalazła się również płyta Powięź zespołu Kurws, zajmując trzecie miejsce.
W uzasadnieniu wyboru 2061 na zwycięzcę tej edycji konkursu czytamy:
„Nowy album EABS to podróż do roku, w którym Kometa Halleya znowu znajdzie się bardzo blisko Ziemi. Muzycy zainspirowani twórczością Arthura C. Clarke’a, łącząc jazz z elektroniką i hip hopem, stworzyli soundtrack do trzeciej części powieściowej Odysei Kosmicznej. Za pomocą geometrycznej typografii użytej na okładce, Patryk Hardziej przywołuje estetykę filmów science fiction z poprzedniego wieku. Litery przypominają te z monitorów pojawiających się w filmie Stanley’a Kubricka, a detal w postaci małego kwadracika obok każdego z komunikatów wydaje się migać przed naszymi oczami. Okładka została wydrukowana na opalizującym papierze, przypominającym księżycowy pył, który świetnie współgra z minimalistycznym charakterem całości. Poza standardową wersją winyla została wydana też limitowana edycja premium, różniąca się kolorem samej płyty oraz zawierająca dodatkowo plakat wydrukowany metodą sitodruku. Dbałość o najmniejszy szczegół i świetne wykonanie oprawy zasługują tu na najwyższe wyróżnienie.”
Autorem grafiki jest Patryk Hardziej.
Tymczasem o oprawie graficznej Powięzi Kurws autorstwa Marcina Siehankiewicza jury wypowiada się następująco:
„Muzyka na najnowszym albumie Kurws to no-wave’owy, polirytmiczny, abstrakcyjny punk. Te eksperymentalne właściwości warstwy dźwiękowej w duchu DIY doskonale przeniósł na oprawę graficzną albumu Powięź / Fascia Marcin Siehankiewicz, przyjaciel zespołu, a prywatnie zapalony podróżnik i kartograf, na co dzień nie zajmujący się dizajnem. Zaprojektowana w służącym do przetwarzania danych geograficznych oprogramowaniu GIS oprawa albumu, wraz z uzupełniającym wydania fizyczne rozkładanym plakatem, to mapa zjawisk hydrologicznych, pogodowych i klimatycznych. Autor stworzył ją z prawdziwych, lecz zupełnie losowo dobranych i przetworzonych danych, między którymi widać jednak zachodzące relacje. Samej mapie towarzyszy delikatna, techniczna typografia, charakterystyczna dla tego typu profesjonalnych wydawnictw, a lista ścieżek przypomina legendę. W wydaniu winylowym znajdziemy również pocztówkę, na której widać członków zespołu.”
Cover awArts to internetowy plebiscyt, który co roku odkrywa najlepszy polski dizajn muzyczny. Dzięki głosom oraz opiniom ludzi ze świata muzyki i sztuki wyłania najlepsze okładki i podróżuje po Polsce, pokazując je z bliska w formie wystawy. Plebiscyt realizowany jest w dwóch kategoriach: Najlepsza okładka oraz Najlepsza oprawa graficzna. Wynik konkursu opraw został ustalony przez jury specjalistów – dziennikarzy, grafików, fotografów i muzyków.