Trio Karolina Wojaczek / Weronika Bielecka / Piotr Mełech wystąpi 28 czerwca w warszawskiej PanDymińskiej.
Pierwsza część to bardziej performans niż koncert wokalny. Śpiew, ruch, ekspresja aktorska. Zgłoski. Słowa. Bitbox. Rytmika. Druga część to improwizacja z wiolonczelą i klarnetem.
Skład:
- Karolina Wojaczek - wokal, wiolonczela
- Weronika Bielecka - wokal
- Piotr Mełech - klarnety
Karolina Wojaczek - z wykształcenia wiolonczelistka. Ukończyła Akademię Muzyczną im.F. Chopina w Warszawie. Grała w orkiestrze symfonicznej, zespołach kameralnych wykonując muzykę klasyczną oraz akademicką muzykę współczesną np na festiwalu Warszawska Jesień czy Musica Polonica Nowa. Współpracowała m.in. P. Mykietynem. Później poznała improwizację i przez jakiś czas występowała z warszawskim środowiskiem muzyków improwizujących wokół klubu Jazzgot, Jadłodajnia filozoficzna. Grała wtedy m.in. z P.Szamburskim, M.Trzaską, T. Sudnikiem, M. Górczyńskim Stworzyła muzykę do spektakli teatralnych m.in. dla Teatru Współczesnego w Warszawie, Teatru Powszechnego w Warszawie. Współpracowała z tancerzami zajmującymi się teatrem fizycznym i kontakt improwizacją m.in. podczas festiwalu Zawirowania i Warsaw CI Flow. Następnie kilkanaście lat pracowała wyłącznie jako nauczyciel. Od dwóch lat improwizuje głosem przy użyciu instrumentów, przedmiotów wykorzystając również ruch i grę aktorską.
Piotr Mełech - klarnecista, improwizator-kompozytor, artysta wizualny. Odwołuje się do jazzowej tradycji europejskiej awangardy, free improv czy szeroko pojętej muzyki etnicznej. Współtworzy Fanfara Avantura, Polski Piach, trio Zerang/Wójciński/Mełech, Warsaw Improvisers Orchestra. Wydał ponad 20 albumów z muzykami takimi jak Michael Zerang, Tadeusz Sudnik, Jacek Mazurkiewicz, Ksawery Wójciński. Współtwórca Circular Breathing Festival.
Weronika Bielecka - wokalistka, kulturoznawczyni, pedgagożka wokalna, studentka Muzykologii i absolwentka Wydziału „Artes Liberales” na Uniwersytecie Warszawskim. Członkini redakcji magazynu o muzyce współczesnej & sound studies „Glissando”. Poprzez głos pragnie eksplorować graniczne stany języka muzycznego, odnajdywać miejsca załamania znaczenia i odnawiających się początków poprzez sztukę improwizacji.